השבת העולמית בקהילת אמהות עם מהות כפר סבא
>
>
>
השבת העולמית בקהילת אמהות עם מהות כפר סבא

השבת העולמית בקהילת אמהות עם מהות כפר סבא

אוקטובר 22, 2021

השבת הזאת מציינים ברחבי העולם את השבת העולמית שהופכת למסורת, והמטרה היא שכל אחד ואחת מאתנו יתחברו לשבת ויוסיפו את החוויה שלהם. גם אנחנו קהילת אמהות עם מהות קהילת כפר סבא יצרנו ערב נפלא של קולעות ומתחברות.

זה היה ערב הפרשת חלה הכי מחבר וזורם, ענבל המהממת פתחה את הבית הנעים והמפנק שלה במיוחד בשבילנו. תודה ענבל 🙂 , ואנחנו הזמנו את החברות הוותיקות מהקהילה ביחד עם חברות חדשות, ששמחו להצטרף אלינו. סמדר המדהימה, הגיעה בהתנדבות מלאה, ללמד אותנו איך לקלוע חלות. היא הכינה בצק נפלא וכולנו ביחד הכנו חלות טעימות בצורות מיוחדות , היה נפלא להכיר אותה ואת האנרגיות הנפלאות שהביאה איתה ואיזה כיף שכבר הצטרפה לקהילה שלנו.

ענת המקסימה הביאה את חוכמת היהדות וחוכמת החיים הרוחנית, בעת הכנת הבצק, למדנו על מצוות הפרשת החלה ביהדות, על השמרים והמים , השמן והקמח , הסוכר והמלח, כל אחת הכינה לעצמה שקית מלאה כל טוב. שזו הייתה מתנה מקסימה ונהדרת שכולנו נהנו להכין לעצמנו. כמובן שהייתה גם ארוחה משותפת, איך לא ? פשוט להתחבר לחברות החדשות ולוותיקות. המינגלינג של האוכל תמיד יוצר אווירה כייפית, זו הייתה בהחלט הזדמנות להתעדכן מה קורה עם כל אחת. והכי חשוב להיפגש.

היה לי העונג לספר על פרויקט שבת העולמית ועל הקהילה המדהימה שלנו, ובזמן שחיכינו לאפיית החלות חלקנו מסיפורי השבת. חלק שיתפו, על שבת בילדותם (גם הסרט הערבי היה שם חחח… ) וחלק סיפרו על ארוחת השבת היום ועל החיבור המשפחתי שלהן לשבת, זה היה מרתק לשמוע את הסיפורים של כל משפחה ומשפחה, תודה לכן, על השיתוף שהיה מעשיר ומחבר. וכמובן שסיימנו את הערב עם החלות המדהימות שיצאו מהתנור, עם הריח המשכר שלכם, כל אחת יצאה עם חלה טעימה ומתנות קטנות כמו סינר שווה במיוחד, חולצה של שבת העולמית, וסט של נרות שבת וספרון של קבלת שבת.

התמונות מדברות בעד עצמן. אז מי שרוצה להצטרף אלינו מוזמנת באהבה זאת הזדמנות להודות לכל המובילות הנוספות : רותי, שולי, דלית, וסמדר על כל התמיכה והעזרה שלהן מאחורי הקלעים. שבת עולמית נפלאה לכולם, שלכן,

אלסי – אמהות עם מהות כפר סבא

עוד בעדכוני הקהילות

פברואר 10, 2022

משלוחי מנות לעמותת "צעדים קטנים"

זאת השנה השנייה שאנו נותנות יד לעמותת "צעדים קטנים", עוזרות להכין את משלוחי המנות.

ינואר 17, 2022

ט"ו בשבט בקהילת כפר סבא

היומיים הקרים האלה עשו לנו חם בלב , כי החלטנו, מובילות הקהילה בכפר סבא, לקחת רגע להתנתק מהקורונה, מהבידודים, ומהבדיקות. ולפנק את חברות קהילת שלנו בעציץ תבלין, וברכה אישית לטו בשבט.

ינואר 5, 2022

מצמיחה וקיימות לאומנות

לקראת ט״ו בשבט קהילת אמהות עם מהות כפר סבא, מזמינה אתכן לערב מצמיחה וקיימות… לאומנות יום רביעי 12/1 בשעה 19:30 בסטודיו של סמדר פרידמן, יוצרת מבטון (בי״ס עמי אסף הישן, בית ברל)

מאי 30, 2021

חיילים יקרים - תודה שאתם שם עבורנו

כאמא בכלל, וכאמא לחייל בפרט, אני מרגישה את הרצון הגדול שלי לפרגן לחיילים...

מאי 3, 2021

זיכרון בסלון 2021

זיכרונות "זיכרון בסלון" אפריל 2021 אתמול לאחר סיום "זיכרון בסלון " שאירחנו בכפר...

מאי 2, 2021

ערב נשים - מרץ 2021

אתמול, התעוררתי עם פרפרים בבטן, כי ידעתי שבערב אני מתארגנת , מתלבשת יפה...