תנאי שימוש/מדיניות פרטיות באתר

תנאי שימוש/מדיניות פרטיות באתר

 

ברוכים הבאים לאתר החדש של קהילת אמהות עם מהות (להלן: "הקהילה"). 

מטרת האתר היא לספק את הידע הנרחב ביותר אודות הקהילה, אודות אפשרויות ודרכי ההצטרפות אליה ואודות הצטרפות והרשמה לפעילויות המתקיימות במסגרתה.

 

כללי

הקהילה מציעה שימוש באתר מקוון זה ברשת האינטרנט, בהתאם לתנאים הבאים (להלן: "תנאי השימוש"). הקהילה רשאית לשנות את תנאי השימוש בכל עת, וכל שינוי כזה יכנס לתוקף מיד עם הצגתו באתר. השימוש באתר יהיה בכפוף לתנאי השימוש שהיו בתוקף במועד בו נעשה השימוש באתר בפועל.

אין להשתמש באתר, במידע שבו ובשירותים שהוא מציע, לרעה.

 

זכויות יוצרים

  1. אלא אם נקבע מפורשות אחרת, כל החומרים המתפרסמים באתר, שייכים לקהילה, בין השאר: טקסטים, תמונות, קטעי שמע, קטעי וידאו וגרפיקה.
  2. ניתן לעשות בחומרים אלו שימוש סביר והוגן, כגון ציטוט מתוך האתר, תוך ציון המקור לציטוט. 
  3. אין להעתיק, לפרסם, לבצע בפומבי, לשדר, להעמיד לרשות הציבור, ליצור יצירה נגזרת, למכור או להשכיר, ללא הסכמה מראש ובכתב של הקהילה. 
  4. אין לבצע בחומרים שבאתר כל סילוף, שינוי, או כל פעולה שיש בה הפחתה ערך, העלולה לפגוע בכבודו או בשמו של בעל זכויות היוצרים.
  5. אנו עושים את מירב המאמצים לפעול בהתאם להוראות הדין ובכלל זה, מכבדים זכויות יוצרים וכן את האיסור לפגיעה בפרטיות. במידה שזיהיתם בתכנים שבאתר כי נעשה שימוש בשוגג בתצלום, יצירה וכיוצא בזה, תוך פגיעה בזכויות הנ"ל, נא פנו אלינו באמצעות דוא"ל: contact@mwm.org.il.

 

הגנה על הפרטיות

  1. אין חובה להשאיר פרטים אישיים באתר וניתן לגלוש באתר ולהנות מהתכנים שבו ללא רישום. 
  2. על מנת להצטרף לקהילה ולהשתתף בפעילויות, תתבקשי להשאיר פרטים. באם עשית זאת, כל הפרטים אשר מסרת, ישמרו בידינו ויעשה בהם שימוש רק למטרה לשמה מסרת אותם לידינו.
  3. מנהלי האתר לא ימסרו את פרטיך לצד שלישי (גורם חיצוני לקהילה).  

 

אחריות

  1. האתר מוצע לשימוש כפי שהוא (as is).
  2. הקהילה לא תישא באחריות לאי התאמת האתר לצרכי המשתמש או לאי יכולת להשתמש בשירותי האתר.
  3. באתר ישנם קישורים והפניות לאתרים אחרים, אין הקהילה אחראית לתוכן הנמצא באתרים אחרים אלו.